flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Інформація про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника (марки поштові)

13113WX525600

№ 92 (835)

21.11.2013

198701

ФОРМА ІНФОРМАЦІЇ

про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника

1. Замовник:

1.1. Найменування: Рівненський апеляційний господарський суд

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 37382205

1.3. Місцезнаходження: вул.Яворницького, 59, м.Рівне, 33001

1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Державна судова адміністрація України, 26255795

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України

3. Інформація про предмет закупівлі:

3.1. Найменування предмета закупівлі: код 58.19.1 - послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (марки поштові номінальною вартістю 8,00 грн. – 6 000 од., вартістю 4,80 грн. – 6 000 од., вартістю 2,00 грн. - 4 700 од., вартістю 0,50 грн. – 2 900 од., вартістю 0,30 грн. – 6 700 од., вартістю 0,20 грн. – 1 700 од. )

3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2013 року.

4. Інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:

4.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника www.tender.me.gov.ua

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника

4.3. Дата оприлюднення та номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №186151, “ВДЗ” №85 (828) від 28.10.2013р.

4.4. Дата оприлюднення та номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях:

4.5. Дата оприлюднення та номер обгрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки Укаїни: 186151/1 від 28.10.2013р.

4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель:

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведені процедури закупівлі: 17.10.2013р.

6. Іформація про запрошеного учасниика процедури закупівлі:

Рівненська дирекція Українського державного підприємства поштового зв`язку «Укрпошта» , 22565760, вул. В. Чорновола, 1, м. Рівне, Україна, 33028, тел. 0 (362) 22-22-55

7. Результат проведення процедури закупівлі:

7.1. Дата акцепту пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника:

Рівненська дирекція Українського державного підприємства поштового зв`язку «Укрпошта» - 29.10.2013р.

7.2. Дата укладення договору про закупівлю:

Рівненська дирекція Українського державного підприємства поштового зв`язку «Укрпошта» - 14.11.2013р.

7.3 Сума, визначена в договорі про закупівлю:

Рівненська дирекція Українського державного підприємства поштового зв`язку «Укрпошта» - 90000  грн.  (без ПДВ)

7.4. Ціна за одиницю товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.

7.5. Процедура закупівлі в одного учасника відмінена:

8. Додаткова інформація:

9. Iнформація для оператору прийому:

10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

_________________________

(підпис, М. П.)