Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення, забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення конституційних прав та законних інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань Рівненського апеляційного господарського суду.
Так, у липні 2015 року до Рівненського апеляційного господарського суду надійшло від фізичних та юридичних осіб 15 звернень та 4 запити на інформацію, зокрема:
- 15 письмових звернень стосовно надходження та направлення касаційних скарг, розгляду апеляційних скарг, надання копій судових рішень, щодо покращення інформаційного наповнення веб-сайту, тощо;
- 4 письмових запити на інформацію щодо отримання відомостей про склад суддів Рівненського апеляційного господарського суду, надання копій декларацій про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру суддів Рівненського апеляційного господарського суд, щодо розгляду справ, тощо;
На всі запити і звернення, що надійшли до суду, надано відповіді згідно із Законами України « Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію» , «Про захист персональних данних», «Про звернення громадян», «Про доступ до судових рішень» та іншими нормативно-правовими актами».
При цьому слід зауважити, що усні звернення громадян безпосередньо розглядаються уповноваженими посадовими особами Рівненського апеляційного господарського суду під час особистого прийому громадян, який проводиться згідно з затвердженим графіком. Якщо розв’язати порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, то вони розглядаються в тому самому порядку, що й при письмовому зверненні. Про результати розгляду громадянинові повідомляється письмово або усно, за його бажанням.