Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Опитування розроблене та рекомендоване робочою групою з розробки системи оцінювання якості роботи суду за підтримки Проекту USAID «Справедливе правосуддя».
В опитуванні взяли участь 23 респонденти. Більшість з них (85,7%) в цілому оцінили якість роботи Рівненського апеляційного господарського суду на «добре» (81,5%) та «відмінно» (14,8%), 3,7% опитаних – на «дуже погано» (1 відповідь). Середній бал – 4,7
Переважна більшість опитаних (87%) – люди віком до 40 років, за статтю склад розділився навпіл (50,4% - чоловіки, 49,6% - жінки).
Усі є адвокатами чи юрисконсультами, 1 опитаний зазначив себе прокурором.
100% відвідувачів мають вищу освіту, 1 опитаний – 2 вищі освіти. Юридичну освіту мають 100%.
Респондентів, що не проживають у місті Рівне (не за місцем розташування суду), втричі більше, ніж тих, місцезнаходження яких збігається з місцезнаходженням суду (77,8% проти 22,2%)
За 5-бальною шкалою середня оцінка якості роботи суду становить 4,7 бали.
Загальні показники якості, середній бал:
Сприйняття роботи, середній бал:
87,7,% респондентів вважають достатньою забезпеченість працівників суду матеріально-технічними ресурсами для ефективного виконання своїх обов’язків.
47% опитаних були у суді протягом 2010-2014 років, з них 75% відзначили покрашення якості роботи суду, дещо погіршилася робота вважають 3% (3 опитаних), залишилася без змін – 15 %, 7% - не визначилися.
Щодо організації роботи суду після запровадження автоматизованої системи діловодства суду, то з 11 опитаних, що відповіли на це питання,– 8 відчули позитивні зміни, 1 відчув негативні зміни (3 опитаних), 2 вважають, що зміни не відбулися.
Прес-служба суду