flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Ми працюємо для вас. Результати опитування відвідувачів суду

04 квітня 2018, 12:40

Результати опитування громадян – відвідувачів суду щодо якості та ефективності роботи

Рівненського апеляційного господарського суду

Квітень 2018

 

Опитування розроблене та рекомендоване робочою групою з розробки системи оцінювання якості роботи суду за підтримки Проекту USAID «Справедливе правосуддя».

В опитуванні взяли участь 23 респонденти. Більшість з них (85,7%) в цілому оцінили якість роботи Рівненського апеляційного господарського суду на «добре» (81,5%) та «відмінно» (14,8%), 3,7% опитаних – на «дуже погано» (1 відповідь). Середній бал – 4,7

Переважна більшість опитаних (87%) – люди віком до 40 років, за статтю склад розділився навпіл (50,4% - чоловіки, 49,6% - жінки).

Усі є адвокатами чи юрисконсультами, 1 опитаний зазначив себе прокурором.

100% відвідувачів мають вищу освіту, 1 опитаний – 2 вищі освіти. Юридичну освіту мають 100%.

Респондентів, що не проживають у місті Рівне (не за місцем розташування суду), втричі більше, ніж тих, місцезнаходження яких збігається з місцезнаходженням суду (77,8% проти 22,2%) 

 

За 5-бальною шкалою середня оцінка якості роботи суду становить 4,7 бали.

Загальні показники якості, середній бал:

  • доступність суду – 4,2;
  • зручність та комфорт – 4,6;
  • чистота прибирання – 4,7;
  • повнота та якість інформації – 3,9;
  • наявна потрібна інформація на веб-сайті суду – 4,6.

 

Сприйняття роботи, середній бал:

  • працівників апарату суду – 4,2;
  • суддів – 4,0.
  • терміну розгляду справ – 3,9

87,7,% респондентів вважають достатньою забезпеченість працівників суду матеріально-технічними ресурсами для ефективного виконання своїх обов’язків.

47% опитаних були у суді протягом 2010-2014 років, з них 75% відзначили покрашення якості роботи суду, дещо погіршилася робота вважають 3% (3 опитаних), залишилася без змін – 15 %, 7% - не визначилися.

Щодо організації роботи суду після запровадження автоматизованої системи діловодства суду, то з 11 опитаних, що відповіли на це питання,– 8 відчули позитивні зміни, 1 відчув негативні зміни (3 опитаних), 2 вважають, що зміни не відбулися.

 

Прес-служба суду