flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування відвідувачів Рівненського апеляційного господарського суду

09 лютого 2018, 17:40

Результати опитування громадян – відвідувачів суду щодо якості та ефективності роботи Рівненського апеляційного господарського суду у 2017 році

Опитування розроблене та рекомендоване робочою групою з розробки системи оцінювання якості роботи суду за підтримки Проекту USAID «Справедливе правосуддя».

В опитуванні взяли участь 123 респонденти. Більшість з них (85,7%) в цілому оцінили якість роботи Рівненського апеляційного господарського суду на «добре» (41,5%) та «відмінно» (43,9%), 4,1% опитаних – на «погано» (5 відповідей), на «дуже погано» не оцінив жоден з опитуваних.

Переважна більшість опитаних (87%) – люди віком до 40 років, за статтю склад розділився навпіл (50,4% - чоловіки, 49,6% - жінки).

Майже усі (91,1%) є адвокатами чи юрисконсультами, лише 5,7% у судовому процесі представляють себе особисто (7 опитаних) і 3,3% (4 опитаних) зазначили себе прокурором.

Усі відвідувачі (100%) мають вищу освіту, 1 опитаний – 2 вищі освіти. Юридичну освіту мають 97,6%, не  мають, відповідно –  2,4% (3 опитаних).

Респондентів, що не проживають у місті Рівне (не за місцем розташування суду), вдвічі більше, ніж тих, місцезнаходження яких збігається з місцезнаходженням суду (67,5% проти 32,5%)

За 5-бальною шкалою середня оцінка якості роботи суду становить 4,3 бали.

Загальні показники якості, середній бал:

  • доступність суду – 4,0;
  • зручність та комфорт – 4,3;
  • чистота прибирання – 4,6;
  • повнота та якість інформації – 3,9;
  • наявна потрібна інформація на веб-сайті суду – 4,5.

Сприйняття роботи, середній бал:

  • працівників апарату суду – 4,3;
  • терміну розгляду справ – 3,8
  • суддів – 3,8.

 95,1% респондентів вважають достатньою забезпеченість працівників суду матеріально-технічними ресурсами для ефективного виконання своїх обов’язків.

45% опитаних були у суді протягом 2010-2014 років, з них 68% відзначили покрашення якості роботи суду, дещо погіршилася робота вважають 3,7% (3 опитаних), залишилася без змін – 22,2%, 6,2% - не визначилися.

Щодо організації роботи суду після запровадження автоматизованої системи діловодства суду, то з 86 опитаних, що відповіли на це питання (70% із загальної кількості): 79% відчули позитивні зміни, 3,4% відчули негативні зміни (3 опитаних), 17,4% вважають, що зміни не відбулися.

Детальніше по кожному питанню анкети можна дізнатися, завантаживши файл .

 

Прес-служба суду